and the award for "most confused act" goes to...

...me! jag är så helvetes jäkla förvirrad ibland. jag skrev precis i ett mail att "you know hectic has always been my way of living", vilket är väldigt sant. och ofta precis som jag vill ha det. jag är en rastlös, intensiv, kreativ, positiv och galet skön människa. men nackdelen med att vara det är att jag har en tendens att förvirra mig och glömma ett och annat ibland. idag tog jag dock priset.

vaknade 07.00 och bredde mackor åt apotekaren. vinkade hejdå och kröp ner i sängen för att sova lite till. vaknade på tok för sent, och var jättestressad hela morgonen. tack vare detta, får jag svår ångest när jag gått en bit, och inte hittade mina nycklar. varken i byxor, väska eller jacka. gick tillbaka till porten, men hann inte mer. utan fick helt enkelt springa till bussen och lita till snälla grannar. och tur är väl att man kan det, för när jag kom hem från skolan sitter denna lappen på min dörr:


jag har alltså de sötaste grannar man kan ha. funderar på at gå över med några muffins som tack...

dagens planer: nu ska jag packa, och senare eventuellt åka till uppsala. tydligen är det hockey på femman ikväll. jag som sett fram emot desperate. jaja. får kolla på house istället.

comments
Postat av: suck

gör detta för ofta! omöjligt och inte göra det känns det som emellanåt.

2009-04-07 @ 22:47:29

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0