baccardi breezer.

sammanfattningarna är klara. suck... jag kan äntligen andas ut. hade dock, för att fira detta, med viss tanke på intag av ett glas rödvin, andas in lite cigarettrök. detta då jag tänkte röka upp alla mina emergency cigg innan måndag. de visade sig dock vara slut. redan. och jag har lovat mig själv att chilla med just det där, innan ett riktigt special occasion dyker upp. typ invigning av bull's uteservering. det känns lite jobbigt nu... usch. får somna och hoppas att det går över.

dagens vårtecken: julia har druckit baccardi breezer. ett säkrare vårtecken får man leta efter.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0