better better better.

jippi! jag mår så mycket bättre idag. massa avsnitt av vänner och pizza gjorde visst susen igår! så nu är jag uppe, om inte med tuppen så iallafall posten, och skall sätta igång med dagens sysslor. frukost, diska, plugga. sen blir det kvinnogalej med en massa londontjejer ikväll, varav några jag inte träffat på eeeeeevigheter! fantastiskt skoj!
vilken dag, helt enkelt!
dagens alltid roligt: hipp hipp kommer alltid få mig att skratta. speciellt detta klipp med mff klacken. hur kul som helst.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0