cirkusartist, ja visst.

jesus christ. jag drack alkohol igår. därför var jag lite skeptiskt inställd till eftermiddagens cirkusbesök. men det var trevligt. halvtrist clown men fina ponnys. dessutom ett engelskt par som åkte rullskridskor. paret bjöd sedan upp mig för att joina dem i ett trick. lagom motvillig, men ändå. jag är ju inte den som säger nej till lite tid i rampljuset. låt bilderna illustrera hur bittert jag fick ångra detta.

gårdagen var alltså mycket mycket trevlig. kvällen med, då kubas valde att joina oss, efter uppmärkammande av status på facebook. jag fick lite skäll för att jag inte sagt att jag var nere i malmö, men han blev snabbt glad när jag som sagt föreslog att han skulle joina. jag kunde knappt tro att det var åtta månader sedan vi sågs senast, men tiden går fort när man har roligt. eller ja... vi förkrökade lite lagom, och rullade sedan vidare till metro vid möllan. mycket trevligt ställe, med stora öl. vi var dock trötta som barn som fått för mycket frisk luft. därför noterade jag att klockan 01.45 när jag slöt ögonen för natten. innan dess hann vi dock inta falafel och skratta massor hela vägen hem.

trevligt var det även att åka tåg med klara nästan hela vägen hem. förutom gallskrikande bebis, utan tröst. tåg är bra. och ärligt talat är skånes vitsippeblommande bokskogar en ren fröjd för ögat!

nu blir det mys med emma och julia, och antagligen en tidig kväll.

dagens ass: jag hoppas att ni uppmärksammar brudens oerhört smickrande "trosa". jag skämdes å hennes vägnar...

comments
Postat av: Malin

hahaha..ska jag garva. va rolig du e:)

2009-04-12 @ 13:55:03

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0