dagens alla andra:

alla verkar vara mer eller mindre bakis. men inte jag. min kära vän (dåligt skämt) clay aiken beskrev hela grejen såhär:

Clay Aiken

fyfan...

Emelie kom och skeda med mig och få mig att glömma att jag skall ha släktmiddag ikväll i min lägenhet som jag hade fest i igår!

10:25

Emelie

hahahahahahaha...

glöm det!

10:25

Clay Aiken

fyfan vad dålig stil

10:25

Emelie

äsch då...

vi får snacka sen, jag ska handla med mamma...

puss

10:26

Clay Aiken

ååååh. du är t.o.m nära! puss

 

det tyckte jag visar rätt väl för hur folk mår idag. förresten, kära k, så leder jag vad gäller procentsats. inte 53, men dryga 15!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0