dagens d-kändiskoll:

söndag morgon. lördag lyckad. jag och bröderna bus besökte både gastons och morfars i halmstad. båda ganska trevliga ställen i vanliga fall, men i detta fall var jag antagligen inte tillräckligt full. därför stod jag mest och sippade på min flaska kronenbourg, och tog några små små danssteg. höjdpunkten på hela kvällen var nog när jag såg johan från "den rätte för rosing" stå utanför gastons och prata med fyra tjejer. jag vet inte vad som såg löjligast ut; tjejerna som åmade sig inför denna d-kändis, eller tröjan han hade stängt över axlarna på äkta italiano vis. jag skrattade lite och tänkte att killen är ju iallafall smart som söker lyckan i halmstad, för där får man iallafall lätt ligga.
nu ska jag åka och handla med mor min. ha en fortsatt skön söndag!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0