dagens promenad:

shit vad skönt. en timme ute i solen får en att piggna till. gick nästan hela vägen till hökarängen, och vände sedan för att gå via stureby hem. det tog en timme, och kändes fantastiskt skönt förutom att min höft spökar. vågade inte inte gå särskilt fort, och långt ifrån springa. försökte istället mjuka upp hela höft partiet genom att göra några moves som måste sett ut som halvtaskig salsa möter skitdålig belly dancing. jag tror inte att någon såg mig, och det gjorde faktiskt lite nytta. med betoning på lite.
nu har jag duschat och slängt i mig en yoggi. sitter och kliar på enevrande myggbett jag fick på köpet. ska bli trevligt att sitta och klia på dem när jag läser igenom vårt grupparbete femti gånger. redovisning imorgon. wiiiie-whoo.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0