dextrosol is back.

jahopp. då var det dags att krypa ner i sängen. det har varit tuffa men roliga dagar. imorgon ser jag dock fram emot att få sluta klockan ett, och sen fira fina claudia. eller förlåt, valborg. det är valborg vi ska fira. apotekaren kvalar in till valborg ikväll, så jag gör nog bäst i att sätta mobilen på ljudlös. ska upp tidigt och börja läsa igenom en sju helsikes massa ansökningar till de kommande eventen. ska bli intressant att se hur det kommer att gå! nu, sova.
dagens mest förvånande reklam: kommer ni ihåg dextrosol? jag vet att jag alltid käkade en hel del tabletter när det var dags för klubbmästerskap och andra idrottstävlingar i småskolan. nu gör de reklam för den i tv. totalt oväntat, och sjukt nostalgiskt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0