golvbrunn borde förbli orörd.

jag mår inte illa lätt. jag tål både blod, spyor, bajs och annat äckel i mängder vissa knappt kan hålla sig stående vid. men när jag i mina kraftigaste städningstag på länge, bestämde mig för att lyfta på golvbrunnslocket i badrummet för att göra rent, fick jag en chock. jag kan infe förstå hur man kan låta det gå så långt. när jag sedan lyfte på den lilla hinken (där hår och annat mysigt fastnar) blev jag lite lite illamående. speciellt vid tanken av att det inte var mitt hår som kletade sig mot den brunfärgade plasten. lite väl magstarkt. men jag tog ett djupt andetag (genom munnen) och gjorde vad som behövde göras.

nu är mitt badrum skinande rent, och luktar godare än gott. jag har städat så att nagellacket flagnar, och nu ska jag ge mig på resten av lägenheten. när vädret är dåligt och tv-utbudet suger kan man lika gärna göra nytta. husmodern is in da haouse.

dagens soundtrack: för att peppa mig lite extra lyssnar jag på så mycket strokes som möjligt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0