premiär.

så var det dags för första blogginlägget skrivet från nya datorn. det har dragit ut på tiden, då jag endast är utrustad med ett minneskort med 512 mb i kapacitet i mitt projekt att föra över alla dokument, filmer och bilder från den gamla. dessutom har jag fuckat upp minneskortet, och väntar nu på att det skall formateras. galet segt.
det har iallafall varit en skön dag so far, och jag har sovit väldigt gott i min sköna sköna säng. sen är det underbart att vara hemma hos mor och far, och lillasyster med pojkvän. jag och bes (pojkvän) ska antagligen ut en liten liten sväng i halmstad ikväll, då lillasyster skall slira i båstad. pepe's är dock inget för oss. men innan dess, vankas ägg i massor. mums.
dagens utredning: ja, jag har alltså unnat mig en macbook. eller rättare sagt, pappa har unnat mig en macbook. avbetalningsplanen är inte upplagd, och inte heller helt fastställd vad gäller startdatum. så ja, innan dess har man all rätt att kalla mig för bortskämd skitunge.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0