skrik och panik.

jag började gråta innan. för jag fick svår ångest över det faktum att jag inte läst matte c. och inte hittade den utbildning jag letade efter på studera.nu. och inte visste vad jag skulle svara på alla frågor jag fick om vad jag skulle söka, vill jobba med och annat livsviktigt. men så kom emma, som en räddande ängel och ja, räddade mig helt enkelt. så nu är ansökan inskickad, och tårarna har torkat. det ska nog bli människa av mig också.
dagens intalan: jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt. jag är attraktiv, på massor av olika sätt.

comments
Postat av: mamma

Vilken tur du har Emma för jag hade ju inte klarat av att hjälpa dig.

Nu får vi hoppas du kommer in på utbildningen.

Kramar

2009-04-15 @ 07:24:09

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0