slut på kontot.

herre gud. jag har inga pengar kvar. jag brukar ha koll på var de tar vägen, men fick precis en klump i magen när jag insåg att jag har 172,48 kronor på ena kontot, och 90 öre på sparkontot. sparkonto. låter i mina öron som ett konto där man skall spara pengar. 90 öre, det får man inte ens en liten liten godis för. jag skäms över mig själv. usch. ångest.



dagens räddning: födelsedagspengarna jag hittade i en låda. födelsedagsvinet jag hittade i skåpet. kan nog bli en lagom trevlig helg ändå.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0