smaklöst i högdalen.

då var man äntligen människa igen. eller ja, människa med femton kilo snor i näsan. men i vilket fall som helst mår jag bättre. det har varit en helveteshelg, med snuva, lock för öronen och feber. jag är dock oerhört tacksam för att jag hade apotekaren som sällskap. annars vet jag inte vad jag hade gjort. han gjorde den helt klart levnadsduglig. så sjuk, men väldigt mysig helg, skulle man kunna säga.
ligger ju lite efter här känner jag, och kommer ha svårt att komma ikapp. idag var första dagen på min femveckors praktik på remarkable. det var tungt att ta sig dit, men väl på plats mådde jag mycket mycket bättre. det var enormt kul att se pete, och i fem veckor skall jag jobba med honom i ett projekt. ska bli väldigt kul, och jag måste få lov att det står "projektkoordinator"; när man söker jobben jag är kontaktperson för. känns skönt att få göra något vettigt.
nu ska jag dock plocka iordning lite här hemma, och gå och lägga mig i tid.
dagens mest enformiga: mina matvanor. såhär när ekonomin suger får man stå sitt kast och äta enformig mat. jag lagade idag ytterligare en gigantisk laddning med köttfärssås. enformigt värre. dessutom känner jag ingen smak, så frågan är hur det smakar när jag blivit frisk. antagligen ingenting.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0