välkommen sol.

mycket fin morgon. och mycket fin dag. morgonen började med massor av fina ord, och sen flöt det liksom bara på. behövde inte stressa, för det tidiga tåget var sent. hade roligt i skolan, och inte nog med det bestämde sig jag och my för att dra med två bakfulla brudar på lunch på vapiano i gamla stan. när de kom dit skrattade vi år deras upptåg, och önskade väl lite att vi varit där. även om vi kunde konstatera att vi nog inte hade pallat vara så bakfulla en så solig dag.

solen brände på våra ryggar när vi slukade makalös pasta och drack öl. iallafall jag och my. malina och jenny höll sig till cola. och vatten. så söta var de. det var iallafall mycket god mat, trevlig personal, och helt klart ett ställa jag kan rekommendera. lagom billigt, utan att vara ofräscht. snarare tvärt om. fina toaletter med. vilket iallafall jag tycker kan vara ganska viktigt.

efter lunchen inhandlades det glass och vi satte oss vid vattnet för att äta dessa. mysigare torsdagseftermiddag har jag inte haft på länge. det är skönt att ha söta klasskamrater ibland. missförstå mig rätt, men jag kan få en mindre överdos av testosteron om jag umgås för mycket med killarna, även om jag har tenderat göra det mycket på sistonne.

nu sitter jag med balkongdörren på vid gavel, och medan jag väntar på att det skall bli dags att vakna-tid i san francisco skall jag sätta igång med en liten liten vårstädning!

dagens soundtrack: jason mraz - too much food.

comments
Postat av: my jönsson

Heeej Emelie!

Stal din bild till min blogg, glömde min kamera!:)

Tack för en mysig dag! får göras om!

Ses i morgon fina du! hoppas M-projektet gick bra :)

Pusss

2009-04-02 @ 19:43:09
URL: http://myy.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0