vilse i bandhagen. igen.

idag ringde klockan 06.00, och jag gav mig ut på en fyrtiominuters morgonpromenad. sjukt skönt. tills jag gick lite för långt, hamnade på fel sida av örbyleden, och inte kom över igen. så jag gick och gick och gick. efter mycket om och men kom jag på rätt spår, och följde skyltarna hem till högdalen. ibland måste man inse sina begränsningar.

nu är jag framme i skolan, och känner mig pigg och glad. ska faktiskt träna i eftermiddag med. ska bli skönt. nu, plugga!

dagens väder: jag fortsätter att jinxa vädret, för jag kan inte låta bli att påpeka hur skönt det är med sol på morgonen. det är verkligen fantastiskt. femton grader imorgon, wo ho!


comments
Postat av: Lina

http://www.youtube.com/watch?v=rt5f-DHtb-E

2009-04-01 @ 09:20:55

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0