dagens långa färd:

fem timmar. om fem timmar är jag i stockholm. ser fram emot att känna varmare vindar, och framför allt solens strålar smeka mina kinder imorgon. hela dagen har ägnats åt diverse inköp och packning. bland annat köptes det smågodis och en macka. bland annat packades det ett par extra skor och bikini. för jag åker från halmstad i gummistövlar (gummiskor) och jacka.

utanför fönstret närmar sig skåneland, och jag stänger nu ner för att kolla färdigt på boy a. återkommer i hässlehom. skall sitta där i en halvtimme, och det lilla jag vet om hässleholm är att där inte händer mycket.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0