dagens mest menlösa:

det har varit en trevlig dag som inkluderat liten road trip med apotekaren, och min mamma och pappa. vi besökte svedinos bil- och flygmuseum i ugglarp, vilket var mycket lärorikt och intressant. väl värt de 70 kronorna och expedierandet av den sura tanten i kassan. vi åt lunch på laxbutiken i heberg - mycket gott.

halv sex släpade jag med mig apotekaren till mammas frisör, som skall fixa mitt hår till bröllopet på lördag. hon har en liten salong ute på landet, och vi var tvugna att ta kort på namnet på byn: menlösa. håret blev fint ändå, och kommer bli ännu finare på lördag! det är faktiskt kul att få håret fixat ibland...

nu ska vi, jag och apotekaren alltså, grilla med julia och hennes portugiser. och moa och linda. och dricka vin. gott!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0