dagens minnen:

min kära klassföreståndare/handledare/lärare/mentor har valt att lägga upp fantastiska bilder på alla hans avgångsklasser. min student var för fem år sedan. det är helt sjukt vad tiden går. och som man såg ut på den tiden... jisses... i vilket fall som helst skall en utav mina allra finaste vänner gifta sig imorgon. det är också helt sjukt! att vi redan är där, i giftas-tider. det skall bli oerhört roligt att se henne bli fru glans. jag är nästan lite nervös. bäst jag går och lägger mig.
ja, direkt snygg var man ju kanske inte...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0