förresten...

...så skickade min lillasyster ett oerhört uppskattat paket till mig idag: värmande ord, choklad och två bikikiöverdelar! då detta inte är någon utvikningsblogg tänker jag bara skriva att bikiniöverdelarna passade utmärkt bra, sålänge mina bröst inte blir större, och att chokladen smakade mycket gott... lillasyster vet precis hur hon skall pigga upp mig...

dagens vädjan
: till alla föräldrar, med gulliga, söta och fina flickebarn... jag, och säkert flera andra, skulle uppskatta om ni undvek att köra upp era barns blöjklädda rumpor i våra ansikten på tunnelbanan. jag vet, att det är trångt. jag vet, att de är trötta. jag vet, att de är griniga och vill vara i era famnar. men det är inte så mysigt att sitta i tunnelbanan, och ha en blöjrumpa i ögonhöjd. verkar detta omöjligt, kan ni väl iallafall försöka sätta på dem ett par underbyxor under kjolarna? hade varit sååå gulligt av er. tack.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0