lite nervös.

kära läsare. idag, hela dagen, skall jag göra något jag aldrig gjort förut. det skall bli oerhört spännande. mycket för att jag verkligen inte vet vad som väntar, men även för att detta betyder så mycket för mig i min utbildning! jag skall jobba som inspelningsassistent på inspelningen av ett pilotavsnitt till andra sässongen av kattis ahlströms talkshow "kattis & company". antingen blir det bara denna enda gång, eller så blir det fler söndagar hela hösten. det får denna dag utvisa... jag är så himla nervös...

dagens femma: "inglorious basterds" var så bra, att jag nästan saknar ord. musiken, filmningen, dialogen, vapen scenerna... allt var grymt! jag kan bara säga en sak: fem av fem möjliga!


comments
Postat av: Åmot

Detta kommer du att fixa.

2009-08-23 @ 10:04:48

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0