lord of the ladybugs. extra material.

det blev en liten kulturell upplevelse idag. julia med pojkvän körde mig och apotekaren långt ut i de mörka skogarna, för att titta på flammafallet. det var fint. sen körde vi hem. innan vi körde hem hann vi dock äta lite lingon, lite blåbär, och julia hann komma fram till att vi skulle klara oss länge om vi blev fast i skogen.


nu har vi ätit björnbärspaj, och jag har packat. apotekaren åker till way out west imorgon, och behöver ta med sig mina saker. utom de jag behöver på bröllopet såklart. men det är mycket saker. massor, till och med. ikväll blir en lugn och sansad kväll.

dagens tack
: jag får inte så många kommentarer (längre). därför värmer det när man får en, om en anonym, kommentar om att man har en fin och bra blogg. tack så mycket!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0