rapport från hässleholm.

mitt i skåneland ligger denna håla, som tack vare tågstationen fylls med lite folk. eller så är det bara tågstationen som är full med folk, vad vet jag. i vilket fall som helst verkar det vara en metropol för foppatofflor och moppemuschar. mysigt värre. inte ett enda par högklackade skor i sikte, och jag känner mig ganska moderiktig i min beiga kappa med uppkavlade ärmar. alltid något! nu kommer tåget, och vill jag ha en "veckans nu" gäller det att stå redo!

dagens treat: för ett tag sedan fick jag ett glassogram från apotekaren. mycket uppskattat just nu får jag lov att säga! jag har dissat magnum temtationglassarna, men då glassogrammet var värt 23 spänn fick jag ju lov att ta den (näst) dyraste glassen. såklart.

comments
Postat av: apotekaren

mää det är ju inte mitt fel att de inte hade fixat ett vettigt glassogram som funkade för alla glassar...du ska få den dyraste när du kommer hit! ;)

puss

2009-08-03 @ 21:19:03

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0