thank god it's friday.

tror faktiskt inte att jag använt mig av den rubriken tidigare... i vilket fall som helst kanske den passar sådär, då jag har haft ganska lugna dagar, och egentligen inte behöver mer avslappning. men men, idag är det iallafall mer okej att njuta av rödvin, snacks och meningslöst snack med goda vänner!

innan dess skall jag dock diska, städa och fixa lite...

dagens återfunna: för något år sedan gick min klocka (som jag för övrigt hittat, och alltså erövrat utan kostnad) klocka sönder hos en vän. när jag väl fick tummen ur och hämtade den, hade hennes blivande urmakare till pojkvän lagat den. efter det åkte den ner i en låda. nu, hittade jag denna låda, och alltså även klockan. klocka är bra att ha... plus att jag tycker den är fin.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0