a bit "bitig", as we would say in sweden.

åh herre jesus. när julia och papi kom hit var emma redan här. men julia hade med sig en hel clementin cheesecake. denna strösslade vi noblesse på, och åt upp. hela. nu var de tre tvugna att åka hem, och jag hoppas att ingen kräks i bilen. jag kan behöva kräkas. för fy satan vad vi åt. inte nog med det toppar jag cheesecaken med ett äpple och en apelsin. jag tror på något sätt att det var meningen att min förre chef, fitness24seven's ägare, skulle ringa fel (jag heter fortfarande vd-assistent emelie i hans mobil) och på så sätt omedvetet få mig att börja tänka på träningen som måste sättas igång. men först ska nyår klaras av. efter det blir det noll cigaretter, enbart vin och massor med pass på gymmet. i'm going somewhere after new years! ungefär såhär ser min inspirationsbild ut:


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0