all my bags are packed and i'm ready to go.

jag tror inte mina ögon. väskorna står färdigpackade på golvet. disken står färdigdiskad i stället. soppan är fördelad i portionspåsar och lagda i kylen. alla julklappar är nedpackade. hela lägenheten är i skapligt skick. klockan är elva. jag hinner kolla på ett avsnitt flash forward innan det är sängdags. jag är så nöjd. trist bara att brittany murphy var tvungen att gå och dö. jag var väl inget jättefan av henne så, men jag älskade henne i spun och tycker minsann inte att det var dags för henne att lämna jordelivet. citerar en vän: "satte glöggen i halsen och fick flashback till i somras då jag satte skumpan i halsen om mj dödsbud. out of the blue once again..."


här blandar vi friskt med både puma och nike.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0