category schmategory.

kära läsare. den kategori som tidigare hetat "pretty good" och inte varit så välfyld med snyggingar som man hade kunnat hoppas, har nu bytt namn till "school is good". detta då jag spenderar mycket tid i skolan, är nöjd med min utbildning och tror att det kan vara spännande att läsa om. lite gratisreklam för medieinstitutet också, kanske. i vilket fall som helst snöar det satan ute. per kom precis hem och var helt vit, som en snögubbe. han svor, också. om per svär är det dåligt. jag skall därför krypa ner i sängen för att stiga upp halv sju och se till att vara ute i god tid imorgon. natt natt!


snön faller ner utanför mitt fönster. mysigt, sålänge man kan sitta inne, och titta ut.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0