fantastic four.

återförenade at last. det är sällan vi träffas alla fyra, men ikväll körde emma, julia och jag till slöinge (där sia-glass tillverkas, btw) för att hälsa på sandra. hur mysigt som helst, och inte nog med det hade hon bakat kladdkaka. den åt vi upp, och så även glassen. givetvis blev det en massa skitsnack och asgarv, och såklart en hel del gos med azda. hon är den sötaste lilla rottweiler jag skådat, och hon tyckte mycket om mig. eller ja, knapparna på min tröja. hur som haver kom jag precis hem och skall nu vila mig lite för att kunna vakna upp från det matkoma jag vandrat runt i sen sju.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0