feeling nostalgic, feeling great.

trots att ingen ville hänga med min ikväll, mer än pappa (vi tittade på "underbar och älskad av alla", den var sådär bra), känns det okej. det känns okej för att jag får fina telefonsamtal precis när jag behöver det, det känns okej för att det bara är en vecka tills jag åker tillbaka till stockholm, det känns okej för att jag har en hel vecka kvar hemma med familjen, det känns okej för att jag skall fika med glüsner imorgon och det känns okej för att jag tittade på härliga sommarbilder igen och lyssnade på soundtracket till the darjeeling limited. härligt härligt att man har en sådan fantatstisk sak innanför pannbenet som kan få en att drömma sig bort och inte tänka på slasket som ligger på marken utanför. härligt att somna med ett leende på läpparna.


comments
Postat av: JOSEFINE

Nu gav du mig et leende på läpparna också tack vare bilden, sommaren är alltför härlig! :D

2009-12-28 @ 00:55:55
URL: http://meandmymusic.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Om du fick vara en känd bloggare för en dag. Vem skulle det vara och varför?

2009-12-28 @ 01:19:13
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

Oja, det får jag ta o göra, min kamera komr gå varm hela tiden haha. Jag säger bara en sak, åk till Paris när du får chansen! Du komr älska det :P

2009-12-28 @ 02:00:29
URL: http://meandmymusic.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0