friends reunited.

skoldag fylld med intervjuteknik och intervjuövningar. alltid kul att få lite cred, och dessutom höra och se ens klasskamrater berätta saker man inte visste. efter skolan har jag mest varit hemma och lyssnat på dashboard confessional. imorgon kommer julia hit, och skall vara här i flera dagar. det är sinnessjukt hur mycket jag saknat henne, och ännu sjukare hur trevlig helgen kommer bli. vi snackar cocktailbaren på collage, konstfack, moa, sophia, rödvin, mys, promenader, moderna museumet, loppis och snack. en massa snack. hoppas att tiden bara flyger iväg imorgon.

i love you.

dagens confession: idag har vi pratat en del om rädslor, jag har lyssnt på dashboard confessionals och tänkt lite på vad som egentligen är min största rädsla. kom att tänka på att jag såg en väldigt tjock ung kille på tunnelbanan innan idag, och insåg att det är det som är min största rädsla. att bli tjock och ful. så fruktansvärt corny och fånigt, men det är sant.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0