good morning my ass.

när jag vaknar sjunger kanye west good morning och vill att jag ska gå upp. jag vet inte om jag kan hålla med honom. jag gick upp, men satan vad jag är trött. jag vet att det säkert finns de som är tröttare, för att de sovit mindre eller jobbat hårdare. men allt är relativt, så just nu så får jag faktiskt klaga lite. klaga på bara några få timmars somn, och sedan ett bryskt uppvaknande av att höra en man stå och skrika utanför mitt fönster. inte så high five på den vill jag säga. men nu är det iallafall dags att bege sig till skolan igen. sedan är det full rulle hela dagen fram till vad nu klockan blir innan det är dags för häng på t-centralen innan mitt tåg går 18.10. ska bli skönt att komma hem. jag har saknat familjen väldigt mycket. för att inte tala om två mother fuckers som jag skall krama massor.

comments
Postat av: julia

weha mf!

2009-12-22 @ 12:14:12

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0