i'm not gonna waste your time.

slänger ihop en kastull potatis- och purjolökssoppa som kommer räcka ända till jag åker hem på tisdag. den kommer att fungera som lunch och middag. inte frukost, det hade jag aldrig pallat. något jag verkligen pallar är dock att ta till mig av jonas tips på roliga youtube-videos. som denhär till exempel:



dagens önskan: jag och julia kom precis fram till följande: tänk om man skulle kunna slå hål på myten som verkar rotat sig hos vårt motsatta kön. att det skulle vara tidskrävande att vara i ett förhållande. är det det, så är man inte ihop med rätt tjej. suck.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0