living for the weekend.

utan tvekan har jag den senaste tiden levt före helgen. levt livet genom att köra järnet i skolan. levt livet genom att göra saker jag gillar, även under veckan. när helgen väl kommer, tar det inte slut. jag lovar att just nu spinner min motor på högvarv. men nu till helgen skall jag ta det lugnt.

innan dess tänkte jag dock ordna upp lite viktiga saker. som detdär fyra minuters-inslaget som vi haft lite ångest för. dessutom skall jag träffa de andra medlemmarna i smisk-styrelsen och mingla med annat löst skolfolk imorgon eftermiddag. jag skall även hänga med moa, och ha lite julfest med alla mitv-elever. dessutom skall det skrivas julkort, och fixas lite med bloggen. men först vet ni, skall det ätas glass. som jag hittade i frysen av en slump. nöjd.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0