said i would've been there for if you had been a little bit nicer.

god morgon förresten. jag har fått en grym start på dagen. älskar spotify. hittar musik som jag glömt bort totalt. i mitt sökande efter waiting for the man lyckades jag blanda ihop the velvet undergrund med velvet revolver och hamnade på så sätt på rätt spår för att hitta till the fratellis. i london lyssnade jag massor på "costello music" och kan nästan känna smaken av salt 'n' vinegar crisps och fosters på fat. inte nog med att det är ett bra album, gillar jag omslaget starkt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0