take my picture.

hela eftermiddagen har jag rensat bilder. raderat, raderat och raderat. jag tar för många bilder. speciellt på mig själv. jag vet att jag gillar mig, och jag vet att andra vet det. men jag blev nästa lite chockad när jag insåg att i stort sett 70 procent av alla bilder som ligger i min dator är på mig (70 procent är bara en siffra, jag har ingen aning. men de är många). antingen självtagna (ofta i spegel) eller med andra. jaja, jag bjuder på det. bjuder även på en utav bilderna. kan ju inte sitta här och skriva om alla dessa bilder utan att dela med mig.

för övrigt tycker jag att julia ska ta och vakna. jag vill dricka rödvin.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0