the day after sushi.

sushi på raw är bäst. efter en dag med plugg, enkätundersökning, mera plugg och så lite shopping satt sushi från raw hur bra som helst. jag är förvånad att man hann med så mycket igår. bland annat hann man även med att kolla på funny people igår. jason schwarsman gör mig knäsvag och adam sandler är grym. alla borde se den.

förresten så tycker jag att det är lika intressant varje gång en viss mr maxi lyckas lukta sig till viss social aktivitet från min sida och därför väljer att höra av sig en lördag med diverse skamliga förslag. vad är det med er män egentligen? hur lyckas ni? jaja, nu är det dags att släpa sig från datorn till klassrummet. pepp pepp!

dagens musik: jag har återupptagit mitt lyssnande på lily allen. hon säger det så bra. bara så att ni vet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0