update.

jag ber om ursäkt för viss frånvaro. jag ber om ursäkt för korta, ganska trista inlägg. jag ber om ursäkt för att jag kanske tappade gnistan där en kort stund. jag tappade gnistan och knuffades omkull. men som en såndär leksak man knuffar omkull men sedan ställer är gnistan tillbaka, och så även veckans playlist. jag ber om ursäkt för att den är något försenad. jag ber dock inte om ursäkt för att det kan vara den skönaste playlist på länge. antagligen för att den speglar förra veckan som var totalt urflippad.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0