warm.

idag vaknade jag och kände mig pigg. slog upp ögonen och tänkte att nu jäklar ska jag gå upp och ha den bästa morgonen ever, utan stress. den tanken försvann dock när jag somnade om, och istället vaknade igen 50 minuter senare och fick slänga havregrynsgröten rätt ner i magen, tillsammans med kaffet, samtidigt som jag borstade tänderna och klädde på mig. ibland undrar jag hur jag lyckas vakna och faktiskt komma i tid till skolan över huvud taget.

i vilket fall som helst har jag kommit fram till att det är mycket varmare i gubbängen än i stan. tur att jag fortfarande har lånat den där tjocka tröjan i lammull och slipper frysa trots att jag envisas med att ha min skinnjacka på mig. men visst hade det varit skönt med lite värme. sol och värme.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0