warning: strong language.

vilken dag. ganska oproduktivt på eftermiddagen, bortsett från det spontana träningspass som genomfördes på f24s i hammarbyhöjden. inte jättenöjd dock. det är fint och fräscht, men ganska jobbig logistik mellan maskinerna då tjejgymmet hade ett väldigt magert utbud. iallafall av de maskiner jag använder. i vilket fall som helst var det tur att jag sprang en stund på löpbandet, då jag efteråt begav mig till stardolls kontor för att julmysa med claudia och hennes kollegor. det blev såväl lussekatt och julskinka som öl och skumtomtar.

när jag kom hem hade jag dock plågats av diverse krämpor och uttrycker detta för per varpå han svarar: "vad är det som kommer hem? en kissnödig lägenhetskamrat som säger sig gå som om hon vore straffknullad?!". ja, det var så jag uttryckte mig. ja, det var så jag kände efter att ha väntat på tunnelbanan i tio minuter plus 30 minuters restid. ja, det är så det går när man stretchar dåligt efter att ha tränat insida lår.

nu idol, sen wknd. kommer bli bra drag!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0