dagens bekräftelse, och dagens sämsta skämt:

härom dagen hade jag två danska kunder i min kassa. de tittade på hur varorna samlades uppe på bandet, för att sedan åka ner när jag tryckte på knappen och den ena pinnen till ena sidan av bandet åkte upp. de utbrast båda "vilken bra uppfinning! sånna skulle de ha i danmark med!" jag höll med, och sa att det var himla smidigt. då tillade mannen; "jo, men så har ju svenskarna alltid varit lite smartare än danskarna med". jag sa inte emot.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
i kassan mitt emot mig handlade en man och hans två vänner. först hade de tänkt gå till mig, trots att jag hade kund i kassan, och den andra var ledig. jag sa då att de kunde gå till den mitt emot, varpå mannen sa; "men, vi ville ju handla av dig ju!" och skrattade åt sig själv. sedan lutade han sig lite mot den andra kassan, tittade på köttet som kom på bandet. sedan log han, sa "ja, den där resan till mexico var inte bra..." och låtsashostade. sen skrattade han åt sig själv, igen. ingen annan skrattade.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0