dagens rapport från landet:

ja kära vänner. då var ärtorna tröskade. sen har jag uppmärksammat att mr brost är in town, och så gjorde även två sommargäster. de påpekade detta för varandra, petade på mr brost och frågade vad han gjorde här. som vanligt var han inte så sugen på att prata om saken, utan mumlade bara lite och himlade med ögonen bakom sina mörka solglasögon.

solen lyser litegrann, och dagen har alltså spenderats på jobbet. vi har extrapris på vattenmelon, och jag såg världens sötaste sparkdräkt på rea. den är randig, och skulle passa vilken bebis som helst med storlek 62, hur bra som helst. 69 spänn, som hittat. man kan även köpa fyra glasunderlägg för två kronor, och pepsi eller 7up för fem. det är dessutom mycket inne att prata om hur smidigt det är att självscanna, hur mycket plats alla sommargäster tar i butiken, och att det inte bara borde stå vilka baguetter som det är extrapris på, utan även vilka det inte är extrapris på. för tydligen är det väldigt lätt att missuppfatta...

nu ni, skall jag eventuellt kolla på film med min lillasyster. high life.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0