helt slut.

jag är verkligen helt slut efter jobbet... och det är så varmt. luften dallrar, och jag önskar så att det åskar inatt. inte blir det bättre för att lillasyster sitter som på nålar i fåtöljen. hennes boyfriend kommer hem efter tre veckor i kosovo. hennes nervositet gör mig helt nervös också. för min del ska det faktiskt bli roligt att se honom också, då det var ännu längre sedan jag såg honom senast!

nu väntar en halvlång väntan på honom, och sedan sängen.

dagens bröllopsplaner: den man som väljer att gifta sig med mig har en sak att se fram emot. eller kanske en sak att acceptera: istället för ris eller vanliga såpbubblegrejer, skall gästerna blåsa hello kitty såpbubblor. end of story.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0