home home, my sweet sweet home.

nu har jag äntligen vaknat ur en skön sömn, ätit en god frukost, och skall nu åka till ica maxi med lillasyster och min kära mor. en sak är dock säker, såhär söta bigaråer växer det då inte i högdalen!
dagens mest glömska: när jag åkte från stockholm skrev jag högmodigt att jag bara glömt mitt sj prio-kort. det skulle jag aldrig gjort. för jag hade även glömt mina linser i stockholm, och på något sätt lyckades jag glömma mitt smink hos apotekaren i uppsala. suck. ibland är jag bara för mycket...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0