lediga onsdagen börjar sådär.

jag sov till halv elva idag. hade bett apotekaren att se till att jag kom upp när han skulle åka till jobbet vid sju, men så blev det inte... därför missade jag den lediga tvättiden, och har hamnat efter i mitt "att göra"-schema.

så nu äter jag istället frukost i lugn och ro. sedan blir det att städa, städa, hitta tvättid, tväta, städa, fixa och dona. som tur är verkar solen lysa med sin frånvaro, vilket känns bra en dag som denna!

dagens film att se fram emot: idag har ice age 3 - det våras för dinosaurierna premiär! ni kan ge er tusan på att jag tänker kolla på den snarast möjligt.. boka biljetter på sf nu!


comments
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att det är snällt att skylla på mig. Jag fick ju faktiskt upp dig ur sängen innan jag åkte. Jag kan ju inte hjälpa att du gick och la dig igen. Dessutom ringde jag ju halv nio och då skulle du ju bara vila i fem minuter till...

2009-07-01 @ 16:31:39
Postat av: emelie

mäh, jag menade inte så.. jag menade att du försökte få upp mig, men att det inte gick! men nu när jag läser det igen så framgår det kanske inte så väl... sorry... puss!

2009-07-01 @ 16:55:23
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0