mulen torsdag.

inget är bättre än en riktigt mulen torsdag. speciellt inte om man är helt ledig... jag gick upp tidigt för att köra våra spanska vänner till tåget. efter det stannade jag uppe, handlade med mamma och spenderade sedan halva eftermiddagen i lillasysters rum. hennes rum är mitt gamla rum, därför står det fullt med lådor och påsar i garderoben som är mina. dessa är fulla med gamla saker. gamla saker är inte alltid skit, vilket vi ville rensa ut. så vi började rota igenom dem...

...två timmar senare hade vi rensat tre stora lådor, och lagt tio par skor i en "att spara"-låda. som om jag inte har tillräckligt med skor sedan innan... iallafall var det roligt att hitta gamla skärp, dagböcker, smycken, teckningar och en hel del annat från när jag var liten.

nu funderar lillasyster och jag på om vi skall åka till gekås eller inte. åker vi dit kommer jag att göra av med pengar. som jag inte har...

dagens myggbett: ett på ögonbrynet, ett på tinningen och ett på hakan. jag ser ut som elefantmannen efter gårdagens häng i skogen.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0