paus.

jag tar en liten paus, idag igen, mellan jobben. lillasyster hade fixat middag till min hemkomst, och så bjöd hon på glass efteråt. hon är gullig hon. på ica har det som vanligt varit mycket folk, och det tackar vi det fina vädret för. hoppas det håller i sig, så att vi får mycket folk på strand 12 också. nu kallar diverse ärenden, sen återkommer jag ikväll.

dagens mest tacky: en norrman som handlade av mig hade en svart skjorta med eldflammor på sig. inte nog med det var den uppknäppt, och blottade hans totalt hårlösa bringa och mage. det vände sig i magen, och jag ångar att jag tittat. han måste nämligen sett att jag gjort det, för han flinade lite och såg till att skjortan öppnade sig ytterligare för beskådning. om jag ändå bara hade haft mage att säga som det var...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0