regn i helsingborg.

det regnar i helsingborg... det är lite tråkigt. något som inte var tråkigt var att träffa en söt liten bebis igår. hon är ett riktigt litet mirakelbarn, och jag kunde knappt förstå att hon satt där i mitt knä, på riktigt! lika roligt var det att träffa hennes mor, och jenny. vi åt middag på debaser i malmö. utan bebisen, dock. det pratades mycket om gamla jobbet och vad som händer där...

efter malmö körde jag till helsingborg. det blev en öl på balkongen med bonnie. och en massa snack. nu skall hon och jag plocka upp det mest omständiga ex jag har, och åka till väla. för att fika. orka fika utomhus i stan. tänkte vi.

dagens planer för kvällen: ikväll är det dags för diggiloo i båstad med hela ica maxi mellbystrand. hoppas regnet håller sig på denna sidan åsen!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0