två timmar kvar.

suck. jag är så rastlös. har spenderat de senaste tre timmarna sittandes som en gam framför datorn. passade på att ladda ner systemuppdateringar och göra annat viktigt. men nu börjar jag få myror i benen. titta på film? kanske. men då måste jag se någon jag redan sett. läsa tidning? rusktigt tråkigt. äta macka? redan gjort. dricka cola? done that. titta på folk som stiger av/på tåger? kom med något nytt... suck... två timmar kvar... snark...

dagens klasskillnad: utan tvekan fryser jag nästan rumpan av mig i förstaklass. men de stackarna i andraklass lär tydligen svettas som djur, då luftkonditioneringen lagt av. därför klagar jag inte...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0