morgonstund har guld i mun.

idag kommer apotekaren till laholm. det har gått nästan två veckor sedan vi sågs senast. jag tycker veckorna gått ganska fort, men det kan ju ha att göra med att det denna gång är jag som haft mycket roligt att göra. i vilket fall som helst skall det bli mysigt att ha honom här hela helgen, och visa honom "mitt" laholm.

först skall jag dock ut på morgonpromenad, njuta av solen och plocka lite iordning.

dagens second hand
: lillasyster rensade sin garderob igår. därför är jag nu ett par jeans, en kjol, ett par shorts och flera tröjor rikare. helt gratis, helt rätt storlek och helt rätt grejer!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0