vg. jomenvisstvetni!

att jag är nöjd. skrapade ihop ett vg på både nationella provet och i betyg. klockrent. jag är så himla glad! och sandra lyckades skrapa ihop ett g, trots att hon jobbat 180 timmar denna månaden... vi firade med glass och ci******er i värmen, vilket vi var väl värda!

nu väntar lunch på lilla essingen med therese. sedan bär det av hemåt för städning och annat trist.

dagens mest iq-befriade: jag vet inte vad jag tänkte när jag tog på med en skjorta i morse. antagligen inte alls. har svettats som en gnu. som tur är får jag låna ett linne av therese.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0