blod, svett och tårar.

suck och stön. trots att jag slog mitt kloka huvud ihop med en klasskamrats kloka huvud lyckades vi knappt ta oss igenom hälften av repetitionsfrågorna i matten. hon är väldigt bra, denhär tjejen, men när vi satt där på waynes vid hötorget med höjda ögonbryn kunde jag inte låta bli att hoppas på att hon istället skulle förvandlas till någon typ utav mattesnille.

på hela tiden vi satt där kom vi egentligen bara fram till att apotekare inte är nå vidare bra att ha till hjälp när man skall faktorisera. och att det heller inte är något man skryter med på krogen; "hej, jag är apotekare, men jag vet inget om faktorisering"

istället bestämde vi oss för att ses i helgen och göra ett nytt försök. tills dess skall jag fokusera på annat. som till exempel att hämta apotekaren på jobbet. vid sex skall jag ta med honom till grill på drottninggatan, där vi skall inta födelsedagsmiddag. my treat. måste han bli glad för... innan dess skall jag fördriva tiden här på stadsbiblioteket. lajbans värre.

dagens 56-åring: jag. jag har hot flashes som en klimakteriekossa. jag funderar typ på att bytra kön, alternativt spruta in botox i armhålorna. att ha mens suger.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0